Polityka zwrotów i refundacji
Klientom partnerów przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji drogą mailową. Informacje o zwrocie należy wysłać na adres reklamacje@kobisc.pl. Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. W tym samym czasie zostanie wystawiona korekta faktury.
I. Warunki zwrotów
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni.
- Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu i wcześniej nie był montowany.
- Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres: Kobi s.c., Kazimierza Mireckiego 5, 37-450 Stalowa Wola.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
II. Warunki reklamacji
Opis procedury reklamacyjnej:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@kobisc.pl.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.